1. Jsme na trhu od roku 1991 - nabízíme Vám 20 let zkušeností
Firma Univox spol. s r.o. působí na trhu od roku 1991. Pobočku firmy najdete také v Praze. V roce 1996 proniká na trh polygrafického průmyslu. V roce 2000 zahajuje prodej technologie Grawerton. Jsme přímým dovozcem a prodejcem skartovacích strojů značky KOBRA a renomovaného výrobce strojů pro polygrafii RILECART.
2. Jsme partnerem ne konkurencí
3. Certifikace NBÚ
Pod pojmem certifikace technických prostředků se rozumí posouzení technických parametrů výrobků a zařízení používaných k ochraně utajovaných informací. Certifikát je vydáván na základě odborného posudku příslušného odborného pracoviště. Kvalita řezných jednotek skartovaček Kobra je potvrzena certifikáty vydanými Národním bezpečnostním úřadem ČR. Zkoušení skartovacích strojů je prováděno v souladu se specifickými normami a v souladu se systémem certifikace produktů. Národní bezpečnostní úřad vydává certifikát na základě žádosti výrobce (popř. dovozce nebo uživatele) v souladu s ustanovením § 46 zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 528/2005 Sb., o fyzické bezpečnosti a certifikaci technických prostředků, ve znění vyhlášky č. 19/2008 Sb. Certifikát je vydáván na dobu určitou, po uplynutí této doby se proces certifikace opět opakuje.
4. Bonusový motivační systém
V rámci podpory dlouhodobé spolupráce nabízíme našim odběratelům bonusový systém. Tento systém je založen na stanovení finančního bonusu z hodnoty realizovaného prodeje za dohodnuté období. Podmínky se stanovují individuálně s důrazem na podporu prodejního potenciálu odběratele. Věříme, že finanční bonus je zajímavým a motivačním způsobem podpory dlouhodobé přízně našich odběratelů.
5. Pravidelné akční nabídky
Na našich internetových stránkách naleznete aktuální akční nabídky s cenovou slevou nebo dárkem. Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek a novinek mailem, registrujte se nebo napište nám svůj e-mail.
6. Poradíme vám s výběrem
Profesionální přístup našich zaměstnanců vám pomůže s výběrem kancelářské techniky a spotřebního materiálu. V případě dotazů se můžete obrátit na naše obchodní zástupce nebo pracovnice příjmu objednávek.
Pokud se rozhodnete pro nákup složitější např. knihařské techniky poskytneme vám reference či zkušenosti jiných zákazníků. Pro financování kapitálově náročnějších nákupů můžete po dohodě zvolit leasing nebo splátkový prodej.
7. Profesionální servis
V servisním oddělením vám nabízíme záruční i pozáruční opravy a servis strojů zakoupených v naší firmě. Pracovník servisu odborně posoudí závady stroje a provede opravu. U nás můžete čekat profesionální přístup, rychlé a vstřícné jednání.
8. Dopravné ZDARMA k nákupu nad 1 500 Kč bez DPH
Objednané zboží vám doručíme následující pracovní den po přijetí objednávky (do 15 hodin daného pracovního dne). O odeslání zásilky budete informování e-mailem včetně možnosti sledování Vaší zásilky. Vpřípadě telefonických či emailových objednávek máte možnost osobního odběru v Praze, Brně a Českém Těšíně.
Doprava zboží u objednávek nad 1500 Kč bez DPH je na území ČR ZDARMA.
U objednávek do 1500 Kč bez DPH činí expediční poplatek 150 Kč bez DPH.
Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.
9. Elektronická fakturace
Daňové doklady/faktury Vám zasíláme v elektronické podobě, ve formátu pdf opatřeném elektronickou značkou. Jedná se o moderní, jednoduchý, efektivní a ekologický způsob fakturace. Faktura rovněž slouží, jako záruční list.
10. Grawerton
Zajistíme pro Vás zhotovení reklamních a dárkových předmětů sublimační technologií Grawerton - potisky keramiky, plechu, plastu a textilu…fotografií či textem.
Nebo chcete tyto předměty vyrábět sami a dále je nabízet? Vsaďte na technologii pro malosériovou výrobu, kde jsou hlavními výhodami špicková kvalita za bezkonkurenční ceny. Inspirujte se.
11. Sleva
Pro registrované zákazníky poskytujeme slevu 2 % při každé objednávce v hodnotě 1500 kč bez DPH a více.
Sleva vám bude odečtena při vystavení faktury a potvrzena v emailu o potvrzení objednávky. V případě faktur po splatnosti nárok na slevu zaniká.
12. Katalog
Každoročně pro vás připravujeme tištěný barevný katalog kancelářské techniky. U jednotlivých položek uvádíme doporučené prodejní ceny. U vybraných položek máte možnost si vybírat mezi ekonomickým a reprezentativním provedením. Našim obchodním partnerům nabízíme možnost vlastního potisku na katalogu již od roku 2002.
13. Vše o Vašem nákupu
Klientský servis vám umožní mít kompletní informace o Vaší objednávce. A to od okamžiku evidence do systému až do chvíle, kdy předáme zásilku přepravní službě k doručení. Na Vámi uvedený e-mail dostanete potvrzení objednávky s informací o expedovaném množství, cenách a informaci o předání dopravci s dodacím listem a odkazem na sledování.
14. Registrace na univox.cz
Nakupujte opakovaně a ušetřete! Při opakovaných nákupech na univox.cz získávají registrovaní zákazníci 2% slevu na další nákup. Dále mají možnost využít cenově zvýhodněných kartonových nákupů a ušetřit tak další náklady při nákupu.
Naší snahou je budování oboustranně výhodného dlouhodobého vztahu mezi námi a našimi zákazníky.