Na vaše dotazy čekáme na bezplatné lince   +420 800 152 281 
od pondělí do pátku v čase  od 8:00 do 16:00 hodin.


Mimo tuto dobu nám můžete napsat email nebo vzkaz pomocí kontaktního formuláře a my se vám, co nejdříve ozveme.


Zákaznická podpora pro Vás
Pro rychlejší vyřízení si připravte číslo objednávky či faktury, které se Váš dotaz týká.
 

Adresa (sídlo společnosti - adresa pro zasílání zásilek a reklamací):

UNIVOX spol. s r.o.
IČ:
14613409
DIČ: CZ14613409
Kolonie 392/2
737 01 Český Těšín    
mapy: odkaz na mapy.cz                                                                                                                                         
GPS: 49°45'14.698"N, 18°36'43.946"E
Tel: 558 737 604, 558 737 605
Fax.: 558 737 606
e-mail: univox@univox.cz
PRACOVNÍ DOBA: po-pá 8:00-16:00

Adresa pro výdej a příjem zboží:

Těšínská 602
739 61 Třinec - Konská
mapy: odkaz na mapy.cz
Tel.: 558 555 360, 558 555 361
e-mail: sklad@univox.cz
GPS: 49.7021544N, 18.6434703E
PRACOVNÍ DOBA: po-pá 8:00-16:00

Pobočka PRAHA (příjem objednávek a výdej zboží):
 
Žateckých 10
140 00 Praha 4 – Nusle
Tel.: 261 222 591
Tel./fax: 241 407 437
GPS: 50.0606156N, 14.4348692E
e-mail: praha@univox.cz
PRACOVNÍ DOBA: po-čt 8:15-12:00, 12:30-16:45, pá 8:15-12:00, 12:30-16:00

Region BRNO (příjem objednávek):

Tel.: 777 002 243
e-mail: mzakunivox@gmail.com


Společnost UNIVOX spol. s r.o. je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského obchodního soudu v Ostravě, oddíl C vložka 407.


Mohlo by Vás zajímat:

  1. Nejste-li registrovaný zákazník, můžete si zboží nakoupit prostřednictvím našich partnerů.
  2. Registrovaní zákazníci mají přístup k informacím, jako jsou skladové dostupnosti zboží v košíku, individuální ceny a další informace o produktech.
  3. Pokud jste po přihlášení učinili objednávku, dostanete potvrzení Vaší objednávky a termíny expedice jednotlivých položek na Váš e-mail.
  4. O předání zboží dopravci Vás informujeme rovněž prostřednictvím e-mailu s možností sledování Vaší zásilky.
  5. Připravili jsme pro Vás přehledný návod, jak postupovat při reklamaci zboží či zaslání do opravy.