Bezplatná linka              +420 800 152 281 
Pondělí - pátek:                    8:00 - 16:00 hodin

 

Jsme tady pro Vás:

objednavky@univox.cz  dotazy spojené s objednávkou, objednávky
jmokra@univox.cz  dotazy spojené s případnou reklamací poškozené doručené zásilky
servis@univox.cz   dotazy spojené s opravou
polygrafie@univox.cz   dotazy spojené s polygrafickými stroji a spotřebním materiálem
univox@univox.cz   nespecifické dotazy či poptávky, nabídky spolupráce

Pro rychlejší vyřízení si prosím připravte číslo objednávky či faktury, které se Váš dotaz týká. Mimo tuto dobu nám můžete napsat email nebo vzkaz pomocí kontaktního formuláře a my se vám, co nejdříve ozveme.


Máte zájem o spolupráci s námi? Zaujaly vás naše produkty? Kontaktujte nás a staňme se partnery.


Adresa (sídlo společnosti - adresa pro zasílání reklamací):

UNIVOX spol. s r.o.
IČ:
14613409
DIČ: CZ14613409

Kolonie 392/2
737 01 Český Těšín    
mapy: odkaz na mapy.cz                                                                                                                                         
GPS: 49°45'14.698"N, 18°36'43.946"E
Tel: 558 737 604, 558 737 605
Fax.: 558 737 606
e-mail: univox@univox.cz
PRACOVNÍ DOBA: po-pá 8:00-16:00 (výdej zboží do 15:30)


        


Adresa pro výdej a příjem zboží:

Konská 602
739 61 Třinec - Konská
mapy: odkaz na mapy.cz
Tel.: 558 555 360, 558 555 361
e-mail: sklad@univox.cz
GPS: 49.7021544N, 18.6434703E
PRACOVNÍ DOBA: po-pá 8:00-16:00 (výdej zboží do 15:30)




OBCHODNÍ ZASTOUPENÍ:
p. Miroslav KOUDELA
Tel.: 777 605 910
e-mail: mkoudela@univox.cz


Společnost UNIVOX spol. s r.o. je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského obchodního soudu v Ostravě, oddíl C vložka 407.


Mohlo by Vás zajímat:

  1. Nejste-li registrovaný zákazník, můžete si zboží nakoupit prostřednictvím našich partnerů.
  2. Registrovaní zákazníci mají přístup k informacím, jako jsou skladové dostupnosti zboží v košíku, individuální ceny a další informace o produktech.
  3. Pokud jste po přihlášení učinili objednávku, dostanete potvrzení Vaší objednávky a termíny expedice jednotlivých položek na Váš e-mail.
  4. O předání zboží dopravci Vás informujeme rovněž prostřednictvím e-mailu s možností sledování Vaší zásilky.
  5. Připravili jsme pro Vás přehledný návod, jak postupovat při reklamaci zboží či zaslání do opravy.