1. Nabízíme Vám více než 25 let zkušeností

Firma Univox spol. s r.o. působí na trhu od roku 1991. V roce 1996 proniká na trh polygrafického průmyslu. V roce 2000 zahajuje prodej technologie subliamačního potisku Grawerton. Jsme přímým dovozcem a prodejcem skartovacích strojů značky KOBRA a renomovaného výrobce strojů pro polygrafii RILECART.

2. Jsme partnerem ne konkurencí

Naší strategií je vybudovat propracovanou síť prodejců v celé ČR a přiblížit produkty koncovým zákazníkům.  Chceme být důvěryhodným partnerem pro naše prodejce nikoli konkurencí.

3. Bonusový motivační systém

V rámci podpory dlouhodobé spolupráce nabízíme našim odběratelům bonusový systém. Tento systém je založen na stanovení finančního bonusu z hodnoty realizovaného prodeje za dohodnuté období. Podmínky se stanovují individuálně s důrazem na podporu prodejního potenciálu odběratele. Věříme, že finanční bonus je zajímavým a motivačním způsobem podpory dlouhodobé přízně našich odběratelů.

5. Akční nabídky

Na našich internetových stránkách naleznete aktuální akční nabídky s cenovou slevou nebo dárkem. Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek a novinek mailem, registrujte se nebo napište nám svůj e-mail. 

6. Poradíme vám s výběrem

Profesionální přístup našich zaměstnanců vám pomůže s výběrem kancelářské techniky a spotřebního materiálu. V případě dotazů se můžete obrátit na naše obchodní zástupce nebo pracovnice příjmu objednávek.
Pokud se rozhodnete pro nákup složitější např. knihařské techniky poskytneme vám reference či zkušenosti jiných zákazníků. Pro financování kapitálově náročnějších nákupů můžete po dohodě zvolit leasing nebo splátkový prodej.

7. Profesionální servis

V servisním oddělením vám nabízíme záruční i pozáruční opravy a servis strojů zakoupených v naší firmě. Pracovník servisu odborně posoudí závady stroje a provede opravu. U nás můžete čekat profesionální přístup, rychlé a vstřícné jednání. Potřebujete rychle vyřídit reklamaci? Zašlete zboží přímo k nám a reklamaci vyřešíme výrazně rychleji k vaší spokojenosti. Jako distributor Vám dokážeme nabídnout i lepší ceny.

8. Dopravné ZDARMA k nákupu nad 2 000 Kč bez DPH

Objednané zboží vám doručíme následující  pracovní den po přijetí objednávky (do 15 hodin daného pracovního dne).  O odeslání zásilky budete informování e-mailem včetně možnosti sledování Vaší zásilky. Zboží, které máme skladem ihned po přijetí objednávky začneme připravovat k expedici. Na konci každého dne si vyzvednou připravené zásilky přepravní společnosti, aby vám je mohli již následující den doručit.

Doprava zboží u objednávek nad 2000 Kč bez DPH je na území ČR ZDARMA.
U objednávek do 2000 Kč bez DPH činí expediční poplatek 100 Kč bez DPH.

Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.

9. Spolupracujeme s výrobci

Naše velikost nám umožňuje nakupovat přímo u výrobců. Dokážeme proto zajistit lepší ceny, širší nabídku a rychlejší naskladnění.


10. Sklad v Třinci, zboží k osobnímu odběru

Veškerý náš sortiment v nabídce je možné si po dohodě vyzvednout osobně v našem hlavním skladu v Třinci Konská. Doporučujeme provést objednávku e-mailem či telefonicky. Stačí následně vyčkat na email potvrzující, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Zboží zde tak bude pro Vás již rezervováno a nachystáno. Zboží je možné si rovněž vyzvednout v centrále v Českém Těšíně. Sklad i centrála funguje pro výdej zboží pondělí - pátek od 8:00 do 15:30.

11. Garance nákupu a dodání zboží

Chceme udržet kvalitu nabízených služeb a rychlosti doručení. Ať je sezóna nebo zvýšená poptávka, vždy si s tím poradíme, aby Vaše zásilka dorazila včas. Pokud se stane, že dorazí poškozené zboží, tak nám stačí zaslat fotografie na email a obratem Vám zašleme novou zásilku. Během v vás o všem informuje a jsme s vámi v kontaktu.
 

12. Informace o vašem nákupu

Díky klientskému servisu máte kompletní informace o vaší objednávce. A to od okamžiku evidence do systému až do chvíle, kdy předáme zásilku přepravní službě k doručení. Na Vámi uvedený e-mail dostanete potvrzení objednávky s informací o expedovaném množství, cenách a informaci o předání dopravci s dodacím listem a odkazem na sledování.

13. Registrace na univox.cz

Navažte spolupráci napřímo. Rozšiřte sortiment svého e-shopu nebo najděte nového dodavatele. Bez závazků. Registrovat se může každý.
Registrovaní zákazníci získávají nonstop přístup k obchodním informacím a našim službám. V eshopu uvidíte skladové dostupnosti zboží v košíku, nastavené individuální ceny a další informace o produktech. Akční nabídky.
Využijte cenově zvýhodněných kartonových nákupů a ušetříte tak další náklady při nákupu. Naší snahou je budování oboustranně výhodného dlouhodobého vztahu mezi námi a našimi zákazníky.

14. XML feed

Nabízíte náš sortiment na vašem eshopu a chcete denně aktualizovat informace o zboží?  XML feed  je soubor pomocí kterého si můžete přidávat zboží do vašeho obchodu  a udržovat jeho informace aktualizované. Nabízíme vám tak možnost synchronizace dat mezi Vaším a naším obchodem. Soubor je ke stažení po přihlášení k vašemu účtu v sekci editace osobních údajů, dole.

15. Podpora prodeje

Rádi naše partnery podporujeme! Proto pro Vás máme po individuální dohodě vzorníky obálek nebo papíru, prodejní stojany Galeria Papieru, bannery pro Váš eshop a další prostředky podpory v místě prodeje či online katalogy.
Jsme tu pro vás nás na marketing@univox.cz. Připravujeme pro vás články o tvoření z papíru.