1. Jsme na trhu od roku 1991 - nabízíme Vám více 25 let zkušeností

Firma Univox spol. s r.o. působí na trhu od roku 1991. Pobočku firmy najdete také v Praze. V roce 1996 proniká na trh polygrafického průmyslu. V roce 2000 zahajuje prodej technologie Grawerton. Jsme přímým dovozcem a prodejcem skartovacích strojů značky KOBRA a renomovaného výrobce strojů pro polygrafii RILECART.

2. Jsme partnerem ne konkurencí

Naší strategií je prodávat dalším prodejcům a jejich prostřednictvím koncovým zákazníkům.  Chceme být důvěryhodným partnerem pro naše prodejce nikoli konkurencí.

3. Certifikace NBÚ

Pod pojmem certifikace technických prostředků se rozumí posouzení technických parametrů výrobků a zařízení používaných k ochraně utajovaných informací. Certifikát je vydáván na základě odborného posudku příslušného odborného pracoviště. Kvalita řezných jednotek skartovaček Kobra je potvrzena certifikáty vydanými Národním bezpečnostním úřadem ČR. Zkoušení skartovacích strojů je prováděno v souladu se specifickými normami a v souladu se systémem certifikace produktů. Národní bezpečnostní úřad vydává certifikát na základě žádosti výrobce (popř. dovozce nebo uživatele) v souladu s ustanovením § 46 zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 528/2005 Sb., o fyzické bezpečnosti a certifikaci technických prostředků, ve znění vyhlášky č. 19/2008 Sb. Certifikát je vydáván na dobu určitou, po uplynutí této doby se proces certifikace opět opakuje.

4. Bonusový motivační systém

V rámci podpory dlouhodobé spolupráce nabízíme našim odběratelům bonusový systém. Tento systém je založen na stanovení finančního bonusu z hodnoty realizovaného prodeje za dohodnuté období. Podmínky se stanovují individuálně s důrazem na podporu prodejního potenciálu odběratele. Věříme, že finanční bonus je zajímavým a motivačním způsobem podpory dlouhodobé přízně našich odběratelů.

5. Akční nabídky

Na našich internetových stránkách naleznete aktuální akční nabídky s cenovou slevou nebo dárkem. Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek a novinek mailem, registrujte se nebo napište nám svůj e-mail. 

6. Poradíme vám s výběrem

Profesionální přístup našich zaměstnanců vám pomůže s výběrem kancelářské techniky a spotřebního materiálu. V případě dotazů se můžete obrátit na naše obchodní zástupce nebo pracovnice příjmu objednávek.
Pokud se rozhodnete pro nákup složitější např. knihařské techniky poskytneme vám reference či zkušenosti jiných zákazníků. Pro financování kapitálově náročnějších nákupů můžete po dohodě zvolit leasing nebo splátkový prodej.

7. Profesionální servis

V servisním oddělením vám nabízíme záruční i pozáruční opravy a servis strojů zakoupených v naší firmě. Pracovník servisu odborně posoudí závady stroje a provede opravu. U nás můžete čekat profesionální přístup, rychlé a vstřícné jednání.

8. Dopravné ZDARMA k nákupu nad 1 500 Kč bez DPH

Objednané zboží vám doručíme následující  pracovní den po přijetí objednávky (do 15 hodin daného pracovního dne).  O odeslání zásilky budete informování e-mailem včetně možnosti sledování Vaší zásilky. Vpřípadě telefonických či emailových objednávek máte možnost osobního odběru v Praze, Brně a Českém Těšíně.

Doprava zboží u objednávek nad 1500 Kč bez DPH je na území ČR ZDARMA.
U objednávek do 1500 Kč bez DPH činí expediční poplatek 95 Kč bez DPH.
Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.

9. Elektronická fakturace

Daňové doklady/faktury Vám zasíláme v elektronické podobě, ve formátu pdf opatřeném elektronickou značkou. Jedná se o moderní, jednoduchý, efektivní a ekologický způsob fakturace. Faktura rovněž slouží, jako záruční list.

10. Grawerton

Zajistíme pro Vás zhotovení reklamních a dárkových předmětů sublimační technologií Grawerton - potisky keramiky, plechu, plastu a textilu…fotografií či textem.
Nebo chcete tyto předměty vyrábět sami a dále je nabízet? Vsaďte na technologii pro malosériovou výrobu, kde jsou hlavními výhodami špicková kvalita za bezkonkurenční ceny. Inspirujte se.

11. Sleva

Pro registrované zákazníky poskytujeme slevu 2 % při každé objednávce v hodnotě 1500 kč bez DPH a více.
Sleva se vztahuje pouze na zboží ze sekce  kancelářská technika. Bude vám odečtena při vystavení faktury a potvrzena v emailu o potvrzení objednávky.  V případě faktur po splatnosti nárok na slevu zaniká.

12. Katalog

Pravidelně pro vás připravujeme tištěný barevný katalog kancelářské techniky. U jednotlivých položek uvádíme doporučené prodejní ceny. U vybraných položek máte možnost si vybírat mezi ekonomickým a  reprezentativním provedením. Našim obchodním partnerům nabízíme možnost vlastního potisku na katalogu již od roku 2002.
 

13. Vše o Vašem nákupu

Klientský servis vám umožní mít kompletní informace o Vaší objednávce. A to od okamžiku evidence do systému až do chvíle, kdy předáme zásilku přepravní službě k doručení. Na Vámi uvedený e-mail dostanete potvrzení objednávky s informací o expedovaném množství, cenách a informaci o předání dopravci s dodacím listem a odkazem na sledování.

14. Registrace na univox.cz

Registrovaní zákazníci získávají nonstop přístup k obchodním informacím, jako jsou skladové dostupnosti zboží v košíku, nastavené individuální ceny a další informace o produktech. Jsou pro ně připravovány pravidelné akční nabídky.
Nakupujte opakovaně a ušetřete! Při opakovaných nákupech na univox.cz  získávají  registrovaní zákazníci 2% slevu na další nákup. Dále mají možnost využít cenově zvýhodněných kartonových nákupů a ušetřit tak další náklady při nákupu.
Naší snahou je budování oboustranně výhodného dlouhodobého vztahu mezi námi a našimi zákazníky.

15. XML feed

Nabízíte náš sortiment na vašem eshopu a chcete denně aktualizovat informace o zboží?  XML feed  je soubor pomocí kterého si můžete přidávat zboží do vašeho obchodu  a udržovat jeho informace aktualizované. Nabízíme vám tak možnost synchronizace dat mezi Vaším a naším obchodem. Soubor je ke stažení po přihlášení k vašemu účtu v sekci editace osobních údajů, dole