Zboží Vám bylo doručeno poškozené?
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. V případě mírného poškození,zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Je-li poškozeno zboží, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti do 3 pracovních dnů informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba vyplnit elektronicky zápis o škodě, přiložit fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. To vše zaslat emailem na níže uvedené kontakty:
- PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 595 222 370, fax 595 222 386, e-mail: reklamace@ppl.cz
- další typy přeprav - hlaste neodkladně na jmokra@univox.cz, tel. 558 737 604
Více informací ke škodám a reklamacím zásilek PPL.
Dodané zboží není kompletní či neodpovídá objednávce?
Prosíme, napište podrobnosti na objednavky@univox.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat nebo nás kontaktujte tel. 558 737 604-5.
Potřebujete opravit závadu na zboží?
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte prosím:
- kopii faktury v případě záruční opravy (pokud nebude zásilka obsahovat tento dokument bude oprava považována a vyhodnocena, jako nezáruční),
- popis závady,
- kontaktní údaje (vč. dodací adresy, fakturační adresy),
- vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL.
Kam a jak reklamaci doručit?
Zasláním nebo osobním předáním reklamovaného zboží na centrálu firmy: UNIVOX s.r.o., Kolonie 392/2, 737 01 Český TěšínSpolečně se zbožím přiložte doklad o koupi zboží (faktura).
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (tabule, velké skartovačky), prosíme nejdříve o popis reklamace na jmokra@univox.cz.
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme přepravu zajistit.
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
Kdo platí dopravu?
Reklamační protokol
Reklamační protokol- zápis o škodě
Reklamační řád PPL