Zboží Vám bylo doručeno poškozené?
Při převzetí zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. V případě mírného poškození,zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Je-li poškozeno zboží, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti do 3 pracovních dnů informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba vyplnit elektronicky zápis o škodě, přiložit fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. To vše zaslat emailem na níže uvedené kontakty:
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. V případě mírného poškození,zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Je-li poškozeno zboží, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti do 3 pracovních dnů informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba vyplnit elektronicky zápis o škodě, přiložit fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu. To vše zaslat emailem na níže uvedené kontakty:
- PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 595 222 370, fax 595 222 386, e-mail: reklamace@ppl.cz
- další typy přeprav - hlaste neodkladně na jmokra@univox.cz, tel. 558 737 604
Více informací ke škodám a reklamacím zásilek PPL.
Dodané zboží není kompletní či neodpovídá objednávce?
Prosíme, napište podrobnosti na objednavky@univox.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat nebo nás kontaktujte tel. 558 737 604-5.
Potřebujete opravit závadu na zboží?
Kontaktujte náš servis na servis@univox.cz a popište problém. Servis vám odborně poradí, zda je možné závadu na zboží odstranit svépomocí nebo ji máte zaslat k reklamaci.
Zboží je nutné předat do servisu osobně či přepravní službou na adresu: Univox s.r.o., SERVIS, Kolonie 392/2, 737 01 Český Těšín. U oprávněné reklamace v záruční době neplatíte poplatek za dopravu.
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte prosím:
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte prosím:
- kopii faktury v případě záruční opravy (pokud nebude zásilka obsahovat tento dokument bude oprava považována a vyhodnocena, jako nezáruční),
- popis závady,
- kontaktní údaje (vč. dodací adresy, fakturační adresy),
- vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL.
V opačném případě nemůže být Vaše oprava vyřízena včas.
Kam a jak reklamaci doručit?
Zasláním nebo osobním předáním reklamovaného zboží na centrálu firmy: UNIVOX s.r.o., Kolonie 392/2, 737 01 Český TěšínSpolečně se zbožím přiložte doklad o koupi zboží (faktura).
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (tabule, velké skartovačky), prosíme nejdříve o popis reklamace na jmokra@univox.cz.
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme přepravu zajistit.
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zákonné určení lhůty. Vždy se ovšem snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Kdo platí dopravu?
Náklady spojené s dopravou zboží nehradíte, pokud se jedná o opravu či odstranění vady u zboží v záruční lhůtě. Pozáruční opravy zboží jsou účtovány.
Důležité dokumenty: