Rozvoz zásilek realizujeme přepravní společností GEIS  Součástí zásilky je vždy potvrzený  dodací list. Fakturu vám zasíláme e-mailem bezprostředně po jejím vystavení. Faktura zároveň slouží, jako záruční list.
Před převzetím zásilky si zkontrolujte neporušenost obalu, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte.

Jaká je cena dopravy?

  • doprava při objednávce zboží nad 1500 Kč bez DPH je ZDARMA.  (na území ČR)
  • doprava při objednávce zboží do 1500 Kč bez DPH je 95 Kč bez DPH. (na území ČR). V ceně je zahrnuto poštovné i balné.
Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.

Kdy bude zboží expedováno?

Termín vyřízení objednávky je závislý na času jejího odeslání.  Pokud jste objednali do 15 hodin daného pracovního dne, bude ještě týž den předána dopravci a obvykle doručena následující pracovní den do 18 hod.

Důležité:  Tyto termíny se vztahují pouze na zboží označené, jako skladem. Závazný termín doručení zboží vám bude vždy potvrzen emailem s potvrzením objednávky. Pokud je u zboží informace „momentálně není skladem“ najdete orientační termín dodání v koši nebo opět v zaslaném potvrzení objednávky.

Předpokládaný čas doručení vaší zásilky můžete zjistit díky sledování zásilky u dopravce.  Do emailu vám pošleme odkaz na sledování vaší zásilky.
Informační linka přepravce PPL: tel. 225 331 500

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Při online objednávání na univox.cz  nelze zboží osobně vyzvednout. Pokud preferujete osobní odběr, pak je možný u ostatních forem objednávek (písemné, telefonické či emailové). Před vyzvednutím zboží počkejte na email s potvrzením objednávky. Teprve poté je zboží připraveno k odběru.

Zásilka mi nebyla doručena...

Pokud vám zásilka nebyla doručena v potvrzeném termínu nebo se vyskytl problém při jejím dodání, obraťte se na nás, tel. 800 152 281, 558 737 604-5, objednavky@univox.cz.